Jumaat, 31 Julai 2009

11 december 2008

Ini lah dia wajah2 Adam Harith pertama kali melihat dunia..aku lahirkan Adam Harith secara caeseran..sepatutnya aku 15/12/08 tapi aku sakit awal plak 11/12/08 dah sakit pada awal pagi tu tak sangka plak aku nak bersalin..tapi sepatutnya due date on 04/01/09..siap dah pecah air ketuban lagi..masa tu aku ingat aku dah terkencing dalam kain.malu aku kat MIL.aku ingat sakit perut biasa sebab papa adam pon sakit perut gak..masa itu kena plak raya haji kan..aku pikir mesti salah makan kot..sekali MIL aku tengok gaya aku dah macam nak bersalin..terus dia ajak pegi hospital.

Sampai sana dalam kul 9.00pg doctor masuk dalam kul 9.15pg mcm tu selamat lahirkan Adam Harith kul 9.57pg.. berat 2.5kg aje.pas aje bersalin tu Ya Allah tuhan aje yang tahu sejuk sampai mengigil aku time tu..Time tu MIL,FIL and Papa Adam semua nangis tengok aku..tapi time aku x bape ok sangat lagi masih mamai2 lagi.aku senyum aje la...

Nurse ada tunjukkan aku Adam Harith kat aku tapi aku x bape nak sedar sangat cuma aku tanya girl or boy?dia cakap boy..hmmm..pastu tanya Papa Adam comel x baby kita, dia comel sangat..(iya la anak sendiri mesti la kata comel, abis sapa lagi nak kata comel kan..hahaha)




Ini baru kuar dari operation room
time orang bawak kat Papa Adam suh azankan
ini hari ke bape aku tau ..(sebab Papa dia tiap2 ari pegi dia kat nursery tu)
comel sangat bagi aku Adam Harith nie..i love him..

10 ulasan:

MiszMama berkata...

suci je muke baby ni....suke tgk baby tido..aman je.hihihi...

Nurhayati berkata...

sangat comel Adam Harith ni.. berat dia sama ngan berat Zara masa kuar.. kecik jua yer..

azrina berkata...

miszmama~tu la macam ni tau lagi mcmana perasaan bila jadi mama bila pegi amik dia kat nursery..bergenang air mata nie..dah jadi mama dah aku nie..

azrina berkata...

nurhayati~tima kasih, comel ker..bagi reen dia la bb yang paling comel..hehehe..masuk bakul angkat sendiri aku nie..hahaha

Az Zahra Halim berkata...

masa ni i pun nangis tau tp x tunjuk malu la.....masa2 i la yg jg adam harith dalam pantang....

Irma Rizal berkata...

comeinye baby adam..
x sbr lak nak tgk baby sendiri..
baby adam doakn auntie irma ya..

azrina berkata...

az zahra~iya ka..tima kasih diatas jasa mu..

azrina berkata...

irma rizal~tima kasih...dah cakap ngan adam suh dia doakan aunty irma..dia senyum aje..

z.a.r.a berkata...

comel sgt adam...dari lahir lg dh comel..dh besar ni msti ensem ek...:)

sakit x kena caeseran tu? akk pantang bape lame?

azrina berkata...

sha89~tima kasih sha...

time bersalin tak sakit pastu baru sakit..pantang 100 ari la..