Rabu, 22 Julai 2009

Adam Harith suka mengemas...

Sekarang Adam Harith dah pandai mengemas kalu korang nak tau..abis semua dia tolong aku kemas..hehehehe..kalu nak tau anak aku sorang dah pandai tarik barang2 yang susun..abis semua tudung meja aku dia tarik..sekarang nak tak letak tudung meja lagi..

semalam nasib baik laptop Papa Adam tak jatuh..dia pegi tarik tudung meja tu..fuhhhh...nasib baik kalu x aku kena marah dan laptop rosak x leh la aku nak berblogging lagi..kena tunggu Papa Adam repair dulu..(tu pon kalu Papa Adam nak repairkan)

Aku lipat kain dia pon lipat sama..aku susun dia tarik semua baju yang aku susun cantik2..hehehe
Lagi satu semua benda nak masuk dlm mulut..asal jumpe barang semua dia test rasa..hahaha..
time ni Adam tengah tido..lega sket leh aku berehat2 and update blog aku kejap..lagi xda benda lain nak citer tiap2 ari citer dia gak kan..

aku happy sangat ngan kehadiran Adam Harith dlm Hidup aku dan Papa Adam..menceriakan suasana biar la susahkan sket aku jaga dia..asalkan besar nanti jadi anak yang baik dan sayangkan aku dan Papa Adam..Amin...

8 ulasan:

Izan@mamaAdam berkata...

Reen, nanti dia tukaw bulan, lagi macam2 dia experiment. he he.. Sabar jer lah... Wan Adam pun sampai sekarang ni makin macam-macam... sesak napas dibuek eh. he he

azrina berkata...

tu la mama adam..penat gak dibuatnyer..tapi xpa saya suker..hehehe

Tanpa Nama berkata...

salam...hai..
nk pnggil ap ek..nm kita lbih kurang sama je..REEN..he..AZRINA sama ngn adik sy lak..kbtulan..
biasa la ek bila anak dh pndi wt tu wt ni..kita x leh leka..sntiasa waspada..

azrina berkata...

ya ker..sama ek nama kita..panggil la reenhalim.hehehe..senang bezakn

tu la dah semakin lasak dan aktif..kekadang makan pon xnak dia..

Sue.Aleen berkata...

masa kecik wat hal tak pe lagi.. nampak cam comel je. kang dah besaq tak lalu nak marah aihh!

azrina berkata...

suealeen-tu la pasal.skrg semua npk comel aje..tau la pasal nie..

Tanpa Nama berkata...

uish..anak teruna ni leh geng dgn miya la..miya pun rajin sgt "mengemas" sampai pintu almari kena ikat & pintu cabinet dapo pun kena kunci...kalau tak, mama dia pening nnt.

azrina berkata...

mama miya~tu la almari kasut semua dia tolong "kemas"..