Khamis, 9 Julai 2009

Ibu Mentua ku...

Aku sebenarnya x sabar nak balik kampung ujung minggu ni...tapi sayangnya hubby ku terpaksa kerja untuk nak settlekan keja2 dia program utk PNB tu...oleh demikian aku dan family akan pulang ke kampung kira2nya malam ahad tu la..kitaorg blk sebab MIL aku wat operation lutut..

sebenarnya aku rasa risau gak sebab MIL baru2 ni masuk Ward sebab kena darah tinggi plak..nk wat operation tu 14hb ni..risau sgt..Semalam aku ada tepon MIL katanya baru kuar dari ward..ari ahad ni masuk plak..selasa operate..Aku selalu berdoa semoga MIL aku cepat sihat dan kembali aktif..

Nak citer pasal MIL aku ni..Dia mmg seorang yang aktif dan kuat semangat. seorang yang rajin gak..Tiap2 hari kalu x wat keja umah dia kata mesti rasa nak demam..aku cian tgk sebab wat kerja ngan sakit lututnyer...bila suruh rehat dia x leh rehat lama2 nnt rasa nak demam..hehehe.

Aku selalu gak berbual ngan MIL aku...best dapat sembang sebab dapat korek rahsia pasal hubby aku dan makanan2 feveret dia..sebab hubby aku org yang kuat makan..tengok la aku jaga hubby sampai dah buncit dia..katanya perut dah melepasi kepala tali pinggang..hehehe..kawan2 dia kata perot dah mcm kapal selam..

Ini aje aku ada gambar MIL and FIL aku itu pon time akad nikah..dan time ni hubby ku masih suci murni..hahaha..



hubby ku time akad nikah(10 jan 2008)
MIL dan FIL di hari bermakna...
hubby ke bersama MIL and FIL



2 ulasan:

zue_annie berkata...

moga2 MIL cepat sembuh...aminnnn

azrina berkata...

tima kasih...moga2 mcm dirancangkan semoga semua berjalan lancar