Khamis, 30 Julai 2009

Cuba Dengar dan Hayati

Cuba anda dengar dan hayati lagu kat bawah...apa perasaan anda semua..




Ayah Dan Ibu

Artist: Sudirman

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat


Time aku dengar lagu ni sayu dan teringat kat mak abah aku kat kampung nun

4 ulasan:

reen berkata...

hai..
suka novel gak ye..

lagu ni pebret anak sy yg kecik..md adif..paling suka dngr dia nyanyi...bdk baru blaja bckp..tau2 je la..klakar bunyinya..

kt astro pnah tyngkn 1 drama&blatar blakangkn lgu ni..sedih..
kisah anak2 yg idup snang d bndar tp lupa mak bpkny kt kg..

azrina berkata...

reen~hai, a'ah suka...ya ker..tu kan mak ayah jgn dilupakan..bila kita dah jadi mak ayah baru tau perasaan mcmana kan..

sha89 berkata...

waaa~ xmo dgr smpi habis...dgr skit dh sedih ni kak...:(

kena hargai ape yg ade di sisi kite skrg :)

azrina berkata...

sha89~selalu sayang mak dan ayah kita..bila kita dah jadi mak ayah baru tau mcm perasaan tu mcmana bila anak xnak dgr ckp kita...