Ahad, 5 Julai 2009

AWARD DARI MAMAADAM

Rules of the game :

A. Create a new note, copy and paste this message, delete my answers and type in yours.

B. Then tag 21 good friends and family INCLUDING the person who tagged you. The theory is that you will learn one new thing about each of your friends.


THREE NAMES I GO BY :
1. Intan : nama ni nenek aku bg kat aku hehehe..walaupun nama sebenar aku lain...cucu kesayangan la katakan..(jangan jeles plak)

2. Reen:nama untuk kekwn aku aje...yang rapat la..nama ni aku dapat time aku belajar kat kolej sehingga sekarang nama ni la aku pakai...memandangkan nama betol aku panjang jadi mcm2 orang leh panggil aku.

3. Mama : nama dia aku dapat bila semua anak buah aku panggil aku mama..anak adik aku pon panggil aku mama..


THREE JOBS I HAVE HAD IN MY LIFE
Entah aku pon x ingat yang aku wat keja sebab banyak sangat keja aku dah buat..

THREE PLACES I HAVE LIVED
Kodiang- pasembor dia sedap...sehingga menjilat jari..kat situ ada gua kerbau hehehe..sebelum aku pindah aku ada pegi ngan kawan2 aku pegi nk tgk mcmana rupanya..pegi dalam 7org..sekali terserempak ngan org merendak dlm semak..hahaha

Langkawi- tempat yang cantik tapi boring bila lelama tinggal kat sana..bosan xda wayang dan benda2 yang best..yang best kain batik n cekelat aje..pinggan mangkok dan rokok..

Gombak- Masa kecik aku dok sini tapi bila besar sket balik ke Kedah pastu bila aku dah besar aku datang dok balik kat Gombak..

THREE TV SHOWS THAT I WATCH
Entah la ..aku suka buka tv bagi bising aje tapi x suka tengok pon...

THREE PLACES I WANT TO GO (right now)
mmmmm...kat mana ek?

THREE OF MY FAVORITE FOODS
Mee kari..
Nasi tomato..
Bihun sup Utara

THINGS I AM LOOKING FORWARD TO
Macam2 ada dalam kepala otak aku ni...

THREE PETS THAT YOU HAVE
Aku x minat nak bela binatang...

THREE FRIENDS WHO WILL REPLY
Entah la..

THREE FAVORITE BANDS/SINGERS (for now)
xda sapa pon..janji sedap aku dengar kat telinga..x suka lagu rock..

THREE FAVORITE SPORTS TO WATCH
Badminton aje aku minat..yang lain aku x minat


THREE FAVORITE DRINKS
semua aku minat minum janji sedap dan halal...

Im tagging these people:
http://amazingsyafiah.blogspot.com
http://azrinahalim.blogspot.com
http://ceriterayanzur.blogspot.com
http://qasehaishah.blogspot.com
http://kukukaki89.blogspot.com/
http://darshilla.blogspot.com/

ok semua yang atas tu amik la award yang ganas nieeeeeeeeeee...dan sesapa yang sudi leh amik sebagai tanda persahabatan kita di alam cyber ni..

3 ulasan:

sha89 berkata...

salam...

thnks kak reen utk award n tag ni..nnti sha tepek kat blog k hehe :)

suealeen berkata...

saya dah buat.. :D

azrina berkata...

hehehe..tima kasih sue..