Jumaat, 10 Julai 2009

Time Adam Harith kena Campak...

ni budak kena campak
sentiasa aktif..
tido atas daun semambu..
ni adik aku punya keja letak daun kat dahi..hehehe

Pada 25hb june aritu adam kena campak...mula2 tu dia demam kejap pastu ok..pastu demam balik..aku pon naik pening naper ngan anak aku..pastu dlm petang tu la hari yang sama..naik bijik2 kecil kat muka dia..mula ingat ruam..bila mak aku tgk mak kata kena campak..

esoknya..naik satu badan..org tua2 suh bagi minum air kelapa..aku bagi la janji anak aku sihat..pas bagi tu dia naik satu badan..aku cian tgk..mak aku kata jangan risau bila dah kuar campak tu dah nak ok la..

kiranya aku mcm2 la aku wat bagi anak aku sihat..aku bagi tido atas daun semambu..papa adam risau..dah la dia ni telor dia naik ke atas yang sebelah kanan..risau sangat.macam2 org kata kalu demam nnt kena sawan la..sampai malam aku tido2 ayam aje..bgn tgk dia mcmana..hanya tuhan mengetahui betapa aku risau bukan kepalang..


8 ulasan:

ibu_arifa berkata...

kesiannyer..adam kena campak yer.. ala comey2 yer adam nih!!

azrina berkata...

ye ker..hehehe..tima kasih.

sha89 berkata...

adess cian adam...harap adam cpt sehat k..

comel sgt!! plg comel pic last tu...ade daun ats dahi adam...haha!! cute2!!

azrina berkata...

sha adam sihat dah pon...dah makin lasak pas campak..

MiszMama@Haslinda berkata...

adam budak baik..get well soon.

azrina berkata...

miszmama tima kasih..adam sihat dah

sayeJAJA berkata...

ingatkan kene campka yang baling tuh./.demam cmpak upenye..huhu
demam campak amat seksa :(

azrina berkata...

hehehe...kelakar la jaja ni..leh plak nak campak adam harith...