Jumaat, 17 Julai 2009

aku rindu ibuku.....

Hari ni aku sangat menrindui ibuku yang jauh di Perlis..kalu leh nak aja aku bawak mak datang duduk ngan aku...rindu sangat rasa..rasa nak tepon aje..tapi masalahnyer kalu aku tepon mak aku nie..aku akan cakap berenti2..rindu sgt..pastu aku dapat penyakit lain plak..penyakit semput bila tgk bil tepon..anak aku pon aku rasa dia rindukan nanie dia..ya la tu la teman dia bermain tiap2 ari sepanjang sebulan lebih nie...Adam Harith dan Nanie Adam
sukernya adam dok kat nanie...

aku sangat merindui ibu ku...tuhan tolong la..aku begitu kesunyian dan dalam kerinduan membaluti


6 ulasan:

zue_annie berkata...

uitt baru smpai smlm ja hahhahah

tp besa la kan rindu mana leh sekat2

azrina berkata...

tu la..baru balik rindu sgt dah kat mak aku...kak zue

sha89 berkata...

laa...cian kak...xpela..bila ade mase nnti jmpe la mak akak k...

comel2...adam ni mkin lame mkin comel hehe~

zamdotcom berkata...

bawa la mak hg mai kl.. ^^


p/s: aku lapar

azrina berkata...

hehehe..mmg aku teringin nak bwk mak aku mai kl tapi abah aku la plak sorang2 kat kpg..awat hang lapaq ka?

gadisworld berkata...

akak..rindu kat mak ker..cian akak cayang nih..he..he..