Jumaat, 17 Julai 2009

selamat sampai ke kl...

Akhirnya selamat sampai gak kami eskeluarga semalam dari pukul 10pm..kami bertolak kira pukul 2.30pm dari alor setar pas tgk MIL aku...MIL aku tak jadi nak wat operation sebab darah tetiba naik..atas nasihat doctor supaya ditangguhkan dulu operation tu...takut naik darah tu boleh menyebabkan pegi ke jantung...entah la aku x bape nak faham sangat tapi aku tau la tak leh wat operation sebab bahaya..

ok sambung balik citer aku balik ke KL..semlm jalan tak la jammed pon.. tapi disebabkan Adam Harith anak ku ni..yang semakin hyper nyer..bukan dia bukan main lasak lagi dalam keta..sorry la aku tak sempat nak amik gambar dia masa dalam perjalanan bukan apa, susah la sket nak bergambar..dok dlm keta pon bukan main lasak dia lagi abih tudung aku dia tarik bawak masuk dlm dia..adam..adam..sampai aku rasa semput la..last aku suruh papa dia berenti kat Bukit Merah amik angin kejap..ada la dalam 20minit macam tu..aku minum2 dulu ngan papa adam..

selepas jam bape kemudian kami berhenti lagi di Tapah..hmmm...kat sini lama la sket..sebab tukarkan Adam lampin, baju tangan panjang sebab air cond sejuk lagi pon dia selsema sket..pastu bagi dia makan dulu supaya senang sket bila perut dia kenyang...ye la mesti la dia tido..
kami berhenti kat sini dalam sejam lebih..aku dan papa adam minum aje la..

akhirnya kami sampai di umah lebih kurang pukul 10pm..sebab kami berenti makan malam kat kedai makan dulu sebab perut aku dah menyanyi dah..dalam kul 11pm Adam Harith pon tido sampai la pukul 8pagi esok pagi...

2 ulasan:

zue_annie berkata...

uitt balik x calling2..aku pon lupa dah..ingat kat a.s lg upanya dah smpai kl

azrina berkata...

hehehe...hubby i x dapat cuti panjang..keja byk..