Isnin, 20 Julai 2009

Adam Harith dan Sepupu2nya

Aku tak tau nak citer panjang sangat dah..ni gambar aku amik masa Adam dan sepupu balik tgk mak tok nak operation..sepupu2 Adam ni ramai perempuan cuma ada sorang aje laki..Amirul Zafri namanya..dia tak balik kampung sebab sekolah kat Kuala Lumpur..lagipun ayah dia tak cuti panjang.

Yang besar sket tu nama dia Nur Anis Nazirah dan yang kecik tu plak Amira Zahirah..yang tergolek ngan Adam tu Siti Nur Batrisyah..sepupu sebelah aku..yang lain tu sepupu sebelah papa Adam..Meriah gak la balik..macam2 perangai budak2 nie..yang bestnyer nangis bersahut sahutan..hehehe..paling best Adam la.. orang lain nangis dia pon ikut sedih..sentimental betul anak aku sorang nie..

Ada sorang baby aku lupa nak amik gambar..nama dia Amelia Zahra,anak buah papa adam.. dan lagi sorang tak balik gak Sara Atirah..yang ni beza 2bulan aje ngan adam.. Adam ada 5orang sepupu sebelah papa Adam dan coming soon tahun depan sorang lain..sebelah aku baru sorang la..


tengok tu adam nak amik teddy bear kak zahirah
semua bergambar ngan atuk(alor setar)
ini Adam dan Batrisyah dah tergolek penat..

4 ulasan:

Gieyana berkata...

rajinnya depa suma tue berposing..comeyy anak ko reen..:D

azrina berkata...

gieyana..besa la..tgk la mama dia..hahaha

Az Zahra Halim berkata...

batrisyia la bkn batrisyah.....

azrina berkata...

hahaha...mana che' tau ejaan mcmana..hahaha..sorry