Sabtu, 11 Julai 2009

Adam Harith dan walker

tgk dia bila npk org nak amik gambar
bila dapat benda main
abis dia baling pastu botol air dia tu..
comel tak saya...

Adam dapat walker ni wan dia kat perlis belikan..mula naik diam aje..sket aje gerak tak bape nak pandai lagi nak control walker dia tu..pastu dalam seminggu dia dah pandai bawak keta dia tu..hehehe..
makin lama makin laju la..


3 ulasan:

sha89 berkata...

alololo.....comel nye adam...sakit2 pun ttap nmpk comel hehe :)

zue_annie berkata...

best la tu adam dapat kete hehehhe..moga adam cepat jln k

azrina berkata...

mudah2an..adam akan cepat jalan..tak sabar nak tgk dia berjalan..anak aku nie dah makin lasak n tinggi orgnyer