Khamis, 23 Julai 2009

Adam Harith Makan

Video ni aku amik masa mula dia belajar makan..masa ni bib pon xbeli lagi.kekdg dah pegi nak beli pastu lupa bila tgk benda lain..lagipon dia BF sepenuhnya..jadi lupa plak anak aku dah leh makan.dah lama aku nak upload video..tapi mcm malas nak tggu lama dan ari ni aku rajin sket nak upload video Adam Harith yang comot nie..

Ok lagi satu "nani" tu mak aku ataupun tok @nenek..disebabkan kami ada darah campur pakistan dan cina sket..sebab tu la panggil nani.hehehehe..

Selamat terhibur..kalu tak terhibur pon wat aje la terhibur yer ngan keletah anak aku nie..



sorry la kalu gambar tak clear sangat..nak tau nape dia berbunyi mcm tu sebab dia nak jalan ngan walker dia..org x bagi suh makan dulu baru leh jalan ngan walker tu..


6 ulasan:

wantie berkata...

cutenya tengok dia makan. dulu anak wantie jalan guna walker la, sekali dia speed terus masuk bathroom.licin jatuh gedebak. So hati hati kalau letak dia kat dapur..

azrina berkata...

wantie...tima kasih..mmg pon tak larat nak kepong dah dia..semput aku dibuatnya..

wantie berkata...

kenalah bersabar banyak sikit kalau ada anak lelaki ni. Lasak dia memang di luar jangkaan.Tu belum masuk kategori memanjat lagi. Habislah sofa dipanjatnya nanti..

azrina berkata...

wantie~mmg pon cepat aje tangan capai benda..kekdg di luar jangkaan kita..pening kepala mama dia nie..

sha89 berkata...

hoo...cute nye adam...time mkn pun cute..dh bsr ni cnfem ensem ek...hehe :)

azrina berkata...

sha89~hehehe..tima kasih.kita tggu dan lihat masa akan datang..