Selasa, 21 Julai 2009

Adam Harith Bersama Papa dia...

Ni aksi2 Adam bersama Papa Adam..time ni kat Alor Setar..tengok la aksi dua orang yang aku sayang dalam hidup ku..masa ni aku baru balik tgk MIL aku kat hopital Alor setar..sekarang ni MIL aku dah kuar hospital petang pada ari yang sama aku dan hubby balik KL..

Adam tengok apa tu sayang...tengok la camera nie...
memang perangai kalu ada benda2 pelik bagi dia akan tengok sampai muncung2 lagi mulut dia..
tgk baru nak tengok camera..senyum lagi..mama suka bila tengok Adam senyum...

dah nak balik dah...

4 ulasan:

AkMa berkata...

hai..salam ziarah..nak kenal2 dgn family adam haris..

x change link ya..

anak papa adam ni..muke pun ade iras papa ni..

azrina berkata...

hai akma..salam...mari kita berkenal2an sefamily nie..

hehehe...ya ker?ramai org kata mcm tu..

zamdotcom berkata...

biasa la tu..
perangai anak sama macam perangai emak dia juga ^^ tak leh nampak benda apa semua nk tengok..keh keh keh..

Adam ikut contoh uncle zam tau! tertib dan sopan mcm uncle..bagus Adam


p/s: pecinta wanita

azrina berkata...

zamdotcom~aku tgk sebab nak asah minda tau...hehehe...

ya la tu tertib dan control hensem..hahaha

p/s-uncle zam ni mata keranjang..hehehe