Jumaat, 24 Julai 2009

Kena apa entry di bawah tu...

Nak tau nape ade entry kat bawah tu sebab Adam Harith entah apa entah gigitan dia kat belakang dia..aku risau sangat..ni tengah tunggu Papa Adam balik dari ofis dia sebab aku ni tak pandai bawah keta..tu lagi satu masalah semua nak kena ngan orang kalu ada lesen dan pandai bawak keta sendiri aku dah bawak Adam pegi Klinik awal2 lagi..

sebenarnya aku risau sangat..Ya Allah Ya tuhan lindungi la anak aku dari perkara buruk2 pada anak aku..

5 ulasan:

Gieyana berkata...

moga2 x ada apa yg berlaku la yer..as a mom nie besa ler..risau jer kat anak kita kan...:D

azrina berkata...

gieyana~tima kasih...mmg risau sgt.mtk2 xpa la.

sha89 berkata...

saba k kak....insyaAllah xde ape2 tu...

doakn adam dlm kedaan baik~:)

IrmaRizal berkata...

salam azrina..mcm mana baby adam?dah bw ke klinik ke?jgn risau la ya..insyaAllah xde apa2 tu..auntie irma tlg doakn ya..

azrina berkata...

sha89 dan irmarizal~alhamdulillah xda apa2.