Selasa, 28 Julai 2009

Bermacam2 Gaya Adam Harith Tido...

Untuk kali ini aku nak tayang gambar2 buah hati aku tido, dengan berbagai2 cara..tengok la kalu sudi yer..sebenarnya aku rasa kelakar sangat kekadang bila tgk adam tido..comel sangat..


ini dah penat sangat dah ni main..
tido macam orang banyak masalah anak mama nie..
ini plak anak mama tido macam orang tengah berfikir..hehehe
ini plak anak mama tido pegang bantal..

10 ulasan:

Az Zahra Halim berkata...

hai macam2 gaya adam harith ni tau...
deq wa kalo tido menerap[ x beralih dah la sampai cr susu plak la....

azrina berkata...

hehehe...tu la mcm2 gaya saya leh wat..kalu x caya nnt balik adam tunjuk kat ummi ok?

zue_annie berkata...

rindu siot kat adam hwawawawa....
mmg syok tgk

azrina berkata...

zue_annie-xpa2 nnt kami balik jumpa aunty zue ok..sgt sedih2..nnt adam sedih lagi dahsyat..

Nurhayati berkata...

alahai anak bujang ni.. macam2 aksi dia tido.. suka sangat tido dia yang berpikir tu.. comel je hihi

azrina berkata...

hehehe..tima kasih..

suealeen berkata...

sangat comel ok! suka tengok gaya bebudak ni tido...

azrina berkata...

suealeen~tu la kan..reen pon suka sgt bila tgk dia tido.

sha89 berkata...

hahaha bnyk nye aksi2 time die tido.. plg comel pic no 2...

azrina berkata...

sha89~hehehe..ya ka..akak pon suka tgk dia tido..