Selasa, 21 Julai 2009

Bila Adam Harith Merap...

Ini lah gelagat anak teruna aku sorang ni..selalu aje nak berkepit ngan aku...hehehe..tapi xpa aku suka..tapi kalu dua tiga orang anak sekali gus pengsan gak aku..dia kalu aku nak bergerak dia nak ikot contohnya aku nak pegi dapo dia mesti nak ikot la(naik walker dia la)..aku jarang nak bawak dia masuk dapo sebab bahaya sket kan..minyak panas, air panas , pisau dan etc...hehehe..walau pon kita hati2 kekdg terleka gak kan..

Dibawah ni aksi Adam wat perangai di hari berbeza..aku sengaja amik gambar time wat perangai..yang bestnyer dia tgk camera diam aje terus..kelakor anak aku nie...sayang anak mama..besar jadi anak yang baik yer...pandai belajar, baca quran dan hormat orang tua...

sebenarnya gambar dia ni tgh nangis tapi nampak mcm senyum kan..hehehe

nampak dia sengaja golek2kan badan dia suh aku atau papa dia dukung dia...

ini baru muka nak nangis dan menjerit..hahaha

nangis sambil muncung2 mulut dia..asyik nak berkepit aje dia ngan aku...xpa aku suka..sayang anak mama..
dia nak bangun tapi aku xnak angkat..tgk angkat tangan nak suh angkat la tu..

Tiada ulasan: