Selasa, 28 Julai 2009

Adam Harith di Klinik Kesihatan Pasar Gombak..

Hari Isnin lepas aku dan Papa Adam pegi Klinik Kesihatan untuk monthly check up Adam...sepatutnya bulan ni tak payah checkup tapi dia disebabkan dia demam campak bulan lepas, so Nurse cakap x leh bagi injection...sebab bahaya..jadi minggu ni baru dapat pegi inject la..

Tapi memang tak sangka ramai gak orang minggu nie..kami sampai dalam kul 8am.dah dapat no 102.penat gak la kami menunggu dalam kul 10am lebih baru dapat masuk jumpa nurse..dan pertama kali aku nampak doctor kat situ..sejak aku bawak Adam pegi klinik x penah lagi la aku jumpa doctor kat situ..hari tu, kami x jumpa doctor pun ada baby tertentu aje jumpa..hmmm..entah la..

Oleh sebab itu aku dan Papa Adam selalu bawak dia pegi Private Klinik aje..senang..kita leh sembang dan mintak pendapat doctor pasal baby kita..hmm..apa2 alhamdulillah Adam Harith tak penah demam bila pas inject..cuma demam aritu aje sebab nak kena campak..cian tgk...

kat sini ada berapa2 gambar dia kat klinik,

Adam dan Mama tgh tunggu turn nak masuk jumpa nurse

memang duduk tak diam dia, menjerit la melompat la..
Adam tengah tunggu nak kena"cucuk"?(time ni dia tgk org nangis pas kena cucuk)

2 ulasan:

zue_annie berkata...

miss u adammmmmmmmm

azrina berkata...

zue_annie~u miss 2 aunty zue..