Khamis, 2 Julai 2009

Zaman remaja ku



Bila tengok gambar zaman2 aku belajar nk tergelak pon ada..mana tak nya aku dan geng aku semua muka ya Allah mcm muka x up to date langsung hahaha
rindu plak aku aku zaman2 tu..baca buku sampai tgh mlm bila nk exam..

Dulu kalu nak p mana2 mesti la ngan geng...ni kawan2 masa dok umah sewa n kawan yang dok kat umah sewa makan sesama kat luar..masa aku baru ber couple ngan hubby aku..kami ni mmg kurus kering masa stadi dolo2 tu...


kak ina dan haizan dah jadi isteri org dh
elyn yang lama x jumpa
dah kawin dah pon depa(bob n sal)
aku n hubby time gedik2
aku yang x comel nie...


5 ulasan:

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

amboi tingat zmn2 remaja la ek...x per2 buat smngt tu utk jd sprti remaja blk..kekeke

zue_annie berkata...

wah..im\bau knangan nmpak hikkk...napa kah muka ku x dak ni?????

oo aku tau jawapanya sbb aku x dok umah sewa sekali hahahhahhaa

zamdotcom berkata...

gambar aku pon xada..huh!!

p/s: aku masih remaja

azrina berkata...

zamdotcom~hahha..nak wat mcmana hang dok tpt len..

nylezz berkata...

adeh..muka klakar la time nie..
betul2 muda remaja kite time ni..

nsb kryen boh gambar elyn sorang hehehe klu tak mmg imbau kenangan la kzue.. hehe