Khamis, 30 Julai 2009

Aku Kesunyian..

Sekarang ni tinggal aku ngan adam aje kat umah nie...papa adam bz ngan keja, blk pon Adam dah tido..Aku bosan gak dok umah xda sapa nak sembang..sembang ngan Adam aje..syukur ada Adam Harith dia lah penghibur hati aku yang sunyi dan bosan nie..leh la gelak2 ngan dia..

Aku sendiri tau apa nak tulih dah..yang aku tau aku rasa bosan dan malas...

4 ulasan:

zura@iwan berkata...

uitt....aku pun bosan nih...huhu

azrina berkata...

zura@iwan~tu la..aku bosan la..

sha89 berkata...

akk wt la hobi baru...ape2 pun xpe asalkn dpt isi mase lapang...

best ckp2 dgn baby...walau dieorg xphm sgt tp boleh wt kite happy hehe :)

azrina berkata...

sha89~a'ah mmg dah ada hobi baru skrg nie..hahaha..update blog tiap2 ari