Ahad, 30 Ogos 2009

Adam Harith Suka Maya Karin..

Hari ini aku nak bercerita pasal anak kesayangan aku yang sorang nie. Adam sekarang dah pandai tengok TV, rancangan yang paling dia suka iklan lah...ngan rancangan kanak2..Upin & ipin, Hi5 dan Barney and friends..yang paling bestnyer Adam suka sangat tengok iklan celcom yang ada Maya Karin tu... kalu dia kat tempat lain mesti dia pegi kat depan Tv tgk iklan tu sampai abis dulu baru dia sambung main balik sambil dia senyum kat Maya Karin...ye la kan dalam iklan tu Maya Karin bercakap sambil senyum2..hahaha..kelakar aku dan papa adam tengok perangai dia...

Maya Karin artis pujaan Adam HarithAnak ku sayang

12 ulasan:

zue_annie berkata...

wah2 adam...pandai noooo

AINANAM berkata...

ntah2..papa adam dlu syok kat maya karin kut..hehehehe..tu adam ikut..

Nurhayati berkata...

hihihi tersenyum aunty baca entry ni tau.. nakal la adam ni.. mesti la suka maya karin kan.. dah cantik orangnye..

azrina berkata...

zue_annie~tu la pasal kak zue..

ainaman~entah la kak ina..kalu suka pon xpa..dia dah kawin ngan aku..hahaha..lagipun belum tentu dia leh dapat maya karin tu..

nurhayati~tu la yati dah pandai dah sekarang nie...hahaha..adam ni high taste hahaha..

DaliaLiyana berkata...

wah.kecik2 lagi dah minat maya karin...ade kemajuan anak u ni..
ehhehe...
salam ramadhan!

azrina berkata...

dalialiyana~hehehe tu la..kitaorg pon tergelak ngan perangai adam ni..

ppb_ppkp berkata...

cerdik dak adam ni...suker maya karim ek..tomei jer dia..

azrina..tahniah..awak jadi follower imah yg ke 43. sempena birthday imah 4 march...bak mai alamat..
pm kat email imah ek.
riezma_4eva@yahoo.com

ppb_ppkp berkata...

reen.cheq bukan org perelih..
tapi cheq org taiping..lani menetap diperlis..hubby org sini..
imah pon dah menetap di sini..bekerja disini..dan akan berpencen di perlis...chaiyok perlis..
raya ni turn kampung imah daa reen.. mak pak imah org taiping..tapi lani dok pahang..so beraya di pahang

zamdotcom berkata...

hehe..adam adam..kecik2 dh pandai noo ^^
kalo adam nk tahu maya karin tu ex gelpren uncle tau..nnti uncle bawa adam jumpa ngan maya karin yer ^^ hehe

p/s: maya karin = pontianak harum sundal malam

wantie berkata...

wah wah pandai ko adam. nak nengok maya karin yer, artist lelaki ko tak minat ker?

risa berkata...

hahahaha...reen
si adam ni kecik2 dah tunjukkan romeo dia tu ekk..
alalalalala...bukan dia tengok maya tu...dia tengok iklan tu cantik...hehehehe
peluk cium untuk adam yer....

Irma Rizal berkata...

amboi pandainya baby adam ni ya..
hehee xpe maya karin kan lawa..
hahaha..suami auntie irma pun sgt la suka tgk maya karin..
pantang je kuar kat tv..
hehehe..