Selasa, 18 Ogos 2009

Adam Harith Jadi Budak Botak..

Ini lah dia kisah anak teruna kesayangan aku dan papa adam...hari ahad pas kami bawak dia pegi gunting rambut ataupun lebih tepat mesin rambut..hehehe

Bukan apa Adam ni rambut dia lebat..kalu tak gunting mesti time tido kepala dia berpeluh sampai basah bantal..tiap2 malam terpaksa aku tukar bantal dia..sebab berpeluh..aku cakap ngan papa ajak pegi mesin rambut dia kat kedai mamak depan umah tu..(depan umah aku semua ada klinik,pasaraya,LRT,kedai makan,kedai 1.99 dan lain lain...hehehe)

Actually aku takut nak bawak Adam kuar dari umah memandangkan H1N1 nie...lama gak aku pikir nak bawak ke tak..ya la kan baby senang terkena..(**mintak dijauhkan dari bencana ni untuk kita semua,abah aku cakap baca doa syifa byk2 sebab dia elok untuk kesihatan kita)

Akhirnya ini adalah keputusannya...


bukan main suka bila dapat majalah
rajin anak mama baca buku resepi mama yer..
tengok tu tekun tak anak teruna aku
jeng..jeng..kepala saya sudah botak...
ini lah pose saya untuk aunty2 dan kakak2 yang sudi tengok saya..

Kalu nak tau bukan main susah mamak tuh nak mesin rambut dia.."waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.."bila kepala kena pegang ngan mamak tu..apa lagi dia sebut..."pa......waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
"ma.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
hahaha tergelak aku dan papa dia..mamak tuh pon siap ketuk lagi sikat suh dia diam..hehehe..hasilnya kepala dia jadi berbelang2 sebab x dok diam..

p/s-untuk aunty zue thomey x saya potong rambut nie...nnt raya kita jumpa aunty zue ok...




12 ulasan:

wantie berkata...

ala ciannya, napa ni kena jadi botak pulak? rambut sambut puasa ker?

zura@iwan berkata...

ala...mama potong ambut adam ye....bulatnye kepala aku...kekeke

azrina berkata...

wantie~tu la pasal..papa dia soh mesin no 1 lagi rambut sbb dia kuat berpeluh bdk nie

azrina berkata...

zura@iwan~hahaha..bulatkan kepala saya aunty zura..

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" berkata...

lor..kojak lak sorang ni...

takpe dia boy, ada org kata botak tu sexy..kuikuikui...

azrina berkata...

kojak pon kojak la aunty..jangan jadi rojak dah la...hehehe..
sexy ker saya nie?hahaha..

MiszMama@Haslinda berkata...

sempat ke rambut tumbuh untuk raya ni..alahai budak bujang tu, camne nak ngorat awek raya ni..dah hensem2 takde rambut pulak..takpe, boleh kapel dengan dekna yang takdek rambut jugak ye..

azrina berkata...

miszmama~hahaha..xpa nnt kita kenal2 diorg..wakkaakaka

sha89 berkata...

hahahah ensem aa adam dh jdi botak ni~

ksian mamak tu...msti tension nk potong rmbut adam...hehe

azrina berkata...

hehehe..kesian mamak yer sha..lawak la..

zue_annie berkata...

wah wah ada snart g tu...raya nanti mai umah aunty kasik duit raya k...

posa pon blom hahhahahaha

azrina berkata...

zue_annie~lambat la aunty zue dtg jenguk gmbr adam ni..hahaha