Isnin, 24 Ogos 2009

Menu Berbuka Hari Kedua

Semalam aku tak tau nak masakan apa..jadi ni aje aku masak untuk dimakan bersama Nasi Halba..Sudi la kiranya korang tengok yer..

ayam masak merah madu

jelatah timun dan tomato

sayur goreng kangkung bersama cendawan

10 ulasan:

iNa berkata...

nyum...nyum..sedapnye..meh antar kt umah ina skit...hehe

AINANAM berkata...

mana kuah ni..suma goreng jeee..kakina kena ada kuah.baru blh mai umh hg mkn

azrina berkata...

ada kuah saja aku x masukkan dalam ni sbb lauk kemarin...hahaha..malas nak masak byk2.

Nurhayati berkata...

tak tau masak pun byk lauk ape.. ok la tu.. ;)

zamdotcom berkata...

len kali kalo masak kena bg kat jiran mcm aku ni..kesian aku, semalam hanya berbuka bersama sekeping pizza dan seteguk air pepsi ^^

p/s: mlm ni berbuka kat masjid je

azrina berkata...

nurhayati~leh la sket2 cuba2 masak..

zamdotcom~awat isteri hang p mana??aku nak anta leh tapi kena bayar duit upah perjalanan aku...walaupun umah hang ngan aku x bape jauh..hahaha

MiszMama@Haslinda berkata...

walawei..dah alang2 ade gambor masak2 ni jemputlah join kontes kat blogku..u mite be the winner1

sha89 berkata...

ehh kak same la...smlm pun mak sha msk arca timun tu...hoo klau simpan dlm peti sjuk lg sdp hehe :)

slamat brpuasa...:)

Mama Adam berkata...

sedapnya jelatah tu.. penambah selera nombor satu... :)

wantie berkata...

ya.. ya aku minat gak jelatah tu.pebret tue..