Sabtu, 8 Ogos 2009

Adam Harith dan Seluarnya..

Ini lah dia kisah anak teruna aku..sekarang dah pandai duduk..asyik nak duduk aje dah tak nak baring..kalu kita bagi dia baring menangis menjerit nak bangun..siap angkat kepala lagi..hmmm..tengok la telatah dia dan seluar dia..




11 ulasan:

Gieyana berkata...

kira anak hang dh nak start explore la tue..hiks!

nnt mesti ko x larat nk mengemas umah ko..:)

azrina berkata...

gieyana~tu la..skrg ni pon dah xlarat nak mengemas umah dah pon..bila dok dlm walker aje..dia la tolong "mengemas"umah aku nie..hehehe

Nurhayati berkata...

yeayyyy Adam dah pandai duduk.. mmg pun tau, bila dah pandai duduk taknak baring.. esok dah pandai jalan jgn harap la dia dok diam.. ada je nak kesana sini, sampai kita tak larat nak kejar..hihi

cute la Adam ni..geram tul.meh sini nak cubit pipi tu =)

azrina berkata...

nurhayati~tu la dah pandai majuk skrg kalu org x bagi main benda yang dia nak..

Az Zahra Halim berkata...

hai ank ummi ni dh pandai duduk...
windunyerrr bila nak blk ni???
lmbt lg ke nak blk????
ank ummi ni main seluar smpai terlemtang....

iNa berkata...

lepas nie makin lasak la.. :)

azrina berkata...

az zahra~tu la ummi..lasak anak ummi nie..

ina~skrg dah pon lasak pasni lagi lasak la..menjerit dah makin kuat tau..:)

zura@iwan berkata...

kekeke...mkn seluar la ek...lpr la tuh...
ok la tu dh pndi duduk....

sha89 berkata...

isk2...comelnyee adam main2 ngn seluar die...hehe :)

wahh~ dh pndai duduk ek...xlama lg bleh berjln la die...

azrina berkata...

zuraiwan~hahaha..mmg dia suka gigit semua benda skrg nie..

azrina berkata...

sha89~tima kasih sha..selalu puji adam comel..bkn main perasaan mama dia bila puji anak dia comel..hahaha..
tu la sha, dah duduk x diam dah skrg..