Jumaat, 21 Ogos 2009

Malam ni Terawih

Selamat menyambut ramadhan utk semua kawan2 aku..Sesama la kita dekatkan diri ngan Allah dan melakukan amal ibadat sebanyak yang mungkin yer..

Terawih mlm ni aku tak pegi la memandangkan aku ada Adam..bawak Adam pi masjid..hmmm....kalu orang dah ada anak paham la...


11 ulasan:

sha89 berkata...

slamat berpuasa kak...:)

tahun ni 1st time raya dgn adam kn? msti best kn? hehe :)

Nurhayati berkata...

bestnye dapat wat tarawikh.. tak kisah kalau tak dapat gi wat kat masjid/surau.. wat kat umah pun takpe..janji buatkan.. dari daku ni tak dapat nak bertarawikh 1 ramadhan huhuhuhu

selamat berpuasa ye!!

zamdotcom berkata...

jangan la sedih sbb xdapat pi terawih..buat terawih kat rumah pon boleh..jgn bimbang..hehe

p/s: mlm ni nk pi masjid negara

zura@iwan berkata...

slmt berpuasa...

nk buat cm mn ada anak kecik lg kan...

azrina berkata...

sha~slmt berposa tu la 1st time pose ngan adam..eh, adam tak pose pon..hahaha

nurhayati~tu la kan nak wat kat umah leh tapi nnt adam mesti nangis kuat2 kalu dia x tido terpaksa tggu dia tido dulu kalu nak wat terawih nnt..

zamdotcom~sedih gak kan..mlm pengampunan segala doa tu mlm nie..

zura@iwan~slmt berpose..a'ah xpa nnt ada masa aku wat la kat umah..

AINANAM berkata...

selamat posa rubi..kakina pun xleh pi sbyg terawihla..

azrina berkata...

ainanam~tu la kan..dulu masa time peknen pegi terawih..ya allah tuhan ajer yang tau betapa xlaratnya nak bgn..ada makcik asyik pandang aje..time dah 7bln tapi perut x bape nak npk sgt lagi..dia ingat aku xreti semayang terawih la tu..aku xlarat la nak aje aku ckp..terawih di perlis lain dari tempat lain..huhuhu

zue_annie berkata...

selamat posa...terawih perlis 8 ja kan..kan...

x sama tmpat lain...

wantie berkata...

zrina- rajin ko, dah perut 7bln pun pergi terawih kat masjid. kalau aku buat kat umah ja.ingat malam ni pun buat kat umah. Si amirul yg tak reti duduk diam...
Nak sembahyang pun tak selesa.
Kalau di rumah kunci ja pintu.... tak kemana la dia tu.

azrina berkata...

zue_annie~a'ah lapan aje..tapi entah rasa lain la..diorg xda selawat pas abis terawih tu la..

wantie~tu la pasal sekali tu aja p pastu x p dah..x larat nak bgn semayang dok kebas kaki plak..hahaha..
betul2 semayang kat umah pon ok..kan..

MiszMama@Haslinda berkata...

samelah kite..duk umah jek. My hubby ade jugak offer suh g masjid, biar die jaga anak..tak mungkin,..nanti dalam solat, mulalah asyik ingatkan anak yang nak nyusu.huhu