Selasa, 6 Oktober 2009

Kembali Bersua...

Salam kepada semua, dah lama rasanya tak menulis..bukan tak ada topik tapi masa tak mengizinkan..hari raya tu pon tak sempat nak bergambar dan pegi beraya umah kawan2 kat kampung memandangkan Adam tak bape sihat..hari raya pertama dia kena cirit birit kesian aku tengok dia..raya ketiga bila balik ke umah MIL aku..dia kena cirit birit, muntah dan demam..hmmm..sedih aku tengok dia.bukan apa dia ni budak yang aktif bila kena macam tu..diam aje..dah bangun main pon tak larat..

Gambar terbaru Adam


1 ulasan:

AINANAM berkata...

HA..CEPAT2 BUAT ENTRY..RINDU KAT ENTRY2 HG NI