Jumaat, 23 Oktober 2009

Gempaq!!

Aku ada berita mengemparkan untuk kawan2..pertama sekali aku bersyukur kepada Allah kerana memberikan aku rezeki pada aku sekeluarga..

AKU DAH DAPAT KERJA...alhamdulillah aku dah start keja isnin aritu..best sangat..leh aku bantu suami aku..

Tapi kekadang aku sedih, aku terpaksa tinggal Adam.nasib baik mak aku nak datang kejap jaga anak sebelum aku anta Adam kat pengasuh start bulan depan..

Hari pertama aku keja, jatuh gak air mata aku ingatkan Adam kat umah..rindu sangat rasa..ya la aku tak pernah berenggang dengan dia..bila nak pegi keja mesti Adam nangis..sedih sangat hati nak tinggal dia..aku tekad dalam hati, ini semua kebaikan Adam gak..

Bila balik keja kekadang Adam macam merajuk ngan aku, sedih gak ati ni..bila bagi susu baru dia nak manja2 ngan aku..huhuhu..anak.anak..mama sayang Adam..

4 ulasan:

Gieyana berkata...

Tahniah2..hang dpt gak kerja..
Ala..biasa ler tue..mula2 mmg cenggitu..nnt hg ok ar bila tinggalkan Adam..sm cam aku ritu!

AINANAM berkata...

oooo dh dapat keje ka?Alhamdulilah...kat mana dapat?lps ni hg blh kurus la..rushing keje...heheheh

zura@iwan berkata...

tahniah weii dpt juga ang keja kan..berkat ksbran & usaha ang gk tuh...

semoga dpt bkeja ngan baik yer...

x per la pelan2 ok la tuh...mmg arr nk tiggl anak mmg sedess kan wpon bkn lama..

wantie berkata...

kong geratu la syen - dah dapat kerja ek.. memang sayu kan tinggal anak kat umah, kita plak kat tempat kerja...

aku pun rasa cam gitu gak...itulah nikmatnya jadi ibu nie..