Rabu, 16 September 2009

Selamat Hari Raya..

Bahang nak beraya makin terasa dikalangan kita kan..aku pun sekarang sibuk kemas2 rumah dan pack baju2 nak balik kampung lepas sahur nanti..sebenarnya baju aku dah pack dari hari isnin tu dah..memang aku suka kemas baju awal2 sebab senang tak lah mengelabah di saat akhirkan...

Raya kali ni aku ada Adam Harith Bin Mohd Shaiffadil yang semakin bijak dan lasak..best sangat rasa..Walaupun raya kali ni tak seberapa kami sambut tapi aku bertuah kerana ada Adam penyeri hidup kami berdua..Tema raya kali ni jingga atau oreng...hehehe..nnt la pas raya aku upload gambar raya ok..mesti ramai dikalangan kita nnt upload raya kan...tak sabar nak tengok..

Kawan2 blogger pon ramai bagi kad raya..antaranya..
dari zamdotcom..
dari irmarizal bakal menjadi seorang mama

Dari mamasyipah

tima kasih banyak2 yang sudi beri ucapan raya dan aku pun ucap SELAMAT HARI RAYA dan maaf zahir dan batin..sesapa yang dekat umah aku datang ke umah..aku ada kat perlis sampai raya ke 3 dan di alor setar petang raya ke 3 dan sampai la hari ahad tu..jemput2 la yer datang umah..

4 ulasan:

zamdotcom berkata...

ok ton..selamat hari raya ^^
balik nnti drive hati2..jgn nk race ngan peronda lebuhraya pulak tau..hehe

apa pon aku doakan semoga ampa sekeluarga selamat pergi dan selamat kembali..

p/s: jgn lupa raya nie mai rumah aku tau..

zura@iwan berkata...

salam..

hai patut la bz je...duk kemas2 umah ye....slmt blk kg ye...

aku pun nk wish slmt hari raya...maap zahir & batin ...

sonok kan thn ni hg raya btiga...aku bila la lg...huhu

Gieyana berkata...

Selamat Hari Raya yer..suh cik somi hati2 memandu yer..:)

AINANAM berkata...

rubi..toon..amat ali laya...bila hg nk jumpa kakina ni...bla oi..bla oii..