Ahad, 13 September 2009

Adam Harith Belajar Berdiri..

Salam, citer terbaru tentang Anak kesayangan aku nie..Sekarang Adam dah belajar berdiri sendiri,dia dah tak bape suka dah dok dalam walker dia..kekadang dia nangis2 suruh aku kuar kan dari walker dia..hehehe

jeng jeng Adam dah berdiri
kemudiannya duduk ataupun terjatuh

Bila kuar dari walker apa lagi bukan main sukanya dia, dia mula la belajar berdiri sendiri..Adam nie dia tak belajar nak merangkak tapi belajar berdiri terus..huhuhu..Mak tok dia cakap ikot Papa dia..sebab Papa skip merangkak terus berjalan..hehehe..

Adam tengah tengok iklan..
Aksi2 menonton tv..huhuhu dari belakang..

Badan Adam sekarang dah susut sket..asyik nak main aje..makan leh tahan banyak pas makan terus belajar berdiri dan panjat memanjat nie..hmm..lagi satu semalam aku dan Papa Adam terkejut dia Adam dah pandai mengeluarkan diri dari buai dia..menjerit Papa dia..aku kat dapo terus berlari ke depan tengok naper..rupa2nya dia terjun buai nak bangun..isk2..macam2 bila dia semakin besar nie..

Adam dah semakin bijak dan lasak

8 ulasan:

zue_annie berkata...

ewah2 adam dah beshaq la....nant kita jumpa k
miss u adam

azrina berkata...

tu la aunty zue..mama dah x leh dok senang dah..asyik kena kejar dia aje..huhuhu

zamdotcom berkata...

pandai adam ^^
nanti belajar berjalan pula tau adam..

p/s: nk ajak lawan lari

azrina berkata...

zamdotcm~hehehe..tiap2 arini nak berdiri aje smp tido jaga kejap pon bgn nak berdiri..

AINANAM berkata...

lps blh berdiri ni, belajar buli mama pulak tau adam...

zura@iwan berkata...

owhh adam dh pandai bdiri ye...x lama lg dh bleh bjln..jenuh kepong la hg reen..

wantie berkata...

ewah-ewah... dah pandai berdiri yer. Lepas berjalan. ko ronda-ronda satu umah. buat spot check.

Nanti mulalah ibu kau tak senang duduk. tetiba ja anak ilang depan mata. cari cari, kejap ada kat depan, kejap ada kat dapur, bilik air..

Silap silap.... "BAWAH KATIL"

azrina berkata...

ainanam,zura n wantie~tu la,ni pon dah letih dah aku nie..

semlm pon dia nak berdiri time nak tido..hehehe