Selasa, 9 Jun 2009

BALIK KAMPUNG

Minggu pas aku balik kampung sebab kenduri sepupu terdekat aku...mmg best la dpat jumpa sedara mara yg lama jumpa.tapi aku x sempat nak jumpa bapak sedara aku yg sorang tu, aku panggil dia "babah".Memang rindu giler rasa kat dia masa dok ngan tok aku dulu dia la yg ajaq aku wat keja n bagi tusyen kat aku.Rindu sangat rasa kat dia..aku xsempat jumpa dia sebab dia balik awal, aku plak datang lambat sket kenduri sebab abah aku x larat(malam tu abah tlg kenduri tu smp pagi)..
paling best aku jumpa mak abah aku la dan adik2 aku..syok dapat berhimpun ramai..riuh rendah umah..adam n batrisyia bukan main la siap pegang2 tgn lagi time main..hahaha..kami semua gelak aku tengok perangai depa berdua..
malam tu adam n batrisyia mmg letih la..asyik nangis aje nk tido yer la dah siang semua org asyik nk amik dukung aje masing2...
sebelum balik dari kenduri kami satu family bergambar sakan atas pelamin..hehhehe..
syok jadi pengantin plak rasa..hahaha


my family..papa,mama dan adam harith


mama,adam harith dan michu

mama dan adam harith yg ngantuk tu

wan dan nani bersama cucu2nya


nani, adam n batrisyia
umi dan batrisyia bersama mama dan adam

tengok batrisyia tu nangis letih dia kesian satu ari dia kat umah kenduri..dia ngan umi n ata dtg awal tolong umah kenduri.adam n mama lambat sket..