Selasa, 23 Jun 2009

adam harith demam...



Demam adam harith hari dah berkurangan...senang sket rasa hati aku..
Dah bape malam aku x leh tido..risau tgk dia demam..kalu dia bunyi sket pon aku terjaga..susah ati betol aku..ni la pertama kali dia demam..walaupun kena cucuk dia x penah demam..

Itu lah yang paling aku risau sebab dia x penah demam lagi..Dua tiga arini dia asyik merap aje n merengek aje..yang paling best dia suka dok kat papa dia..aku nk amik dia xnak..sampai aku tgk dia pon dia marah.Sampai dia tetido anak mama tu kat atas dada papa dia..cian gak tgk papa dia asyik kena dukung aje adam..hehehe

Semlm aku p klinik kerajaan monthly checkup adam n periksa demam dia sekali...sepatutnya adam kena cucuk tapi aritu xleh cucuk sebab demam..nurse suh p jumpa doc..doc pon bg ubat demam n ubat selsema n batuk..tapi yang xbestnyer ubat batuk n selsema tu utk bdk 2thn ke atas..pembantu farmasi tu la bgtau..so, aku xbg la ubat tu memandangkan ubat tu xbape sesuai utk paru2 n organ dalaman adam yg masih belum cukup kuat..

hari adam dah mula aktif balik,hari dh byk sembang n bermain
lega sket tgk dia mcm tu..kalu x aku mmg susah giler...
harap2 adam harith syg mama tu...jgn la lama2 x sihat mama susah ati sgt yer syg...




2 ulasan:

~zuraiwan~ berkata...

adam demam ke? ala ciannye dier....

mamadanish78 berkata...

ciannya...adam demam..
biasa la budak2 demam ni..ada la tu benda baru yg dia nak pandai....:)