Khamis, 11 Jun 2009

adam harith dan batrisyia

Masa balik kampung aritu sebelum balik KL aku tido kat umah Mak kat Alor Setar pastu dalam Pukul 10am bertolak ke Perlis amik Mak kat sana sebab nak bawak datang KL.Kami bertolak dalam kul 1.30pm..Mula2 perjalanan ok aje tak la jammed langsung masuk aje kat area Kuala Kangsar terus jammed sampai KL..Dalam kul 1.30am baru smp umah kesian adam harith letih dia berjalan jauh..

Sebelum balik tu sempat adam dan batrisyia bergambar dan main sesama..kelakar betol tgk diaorg main..ada pegang tangan ada tarik baju..hehehe.happy sangat tgk diorg main sesama diaorg ..nak tengok gambar adam dan batrisyia..
jeng...jeng..



apa la adam ni nk suh dukung aje...tgk batrisyia diam aje

swing swing lagi tangan
adam punya la menjerit, batrisyia relax aje
main jangan x main...
batrisyia geram tgk adam...

2 ulasan:

zue_annie berkata...

hehhe..syok tgk keletah budak2 ni kan..rindunya aku kat adam reennnnnnnn

~zuraiwan~ berkata...

comeinye dier..